Invoer storingen

Indien een melding binnenkomt, typt u de F2 toets. (gelijk aan klikken "reparatie - opdrachten").
Dan typt u de Inserttoets of u klikt "invoer"
U haalt de juiste medewerker op met F 12 of de eerste letter van de code. ( in de instellingen kunt u ook een standaardmedewerker invoeren). TAB
U haalt de klant op me de eerste letters van de code of met F12.
Indien de klant nog niet voorkomt in de lijst klikt u rechtsboven in de lijst op "Invoer".
U voert de nieuwe klant in met een code, naam, adres enwoonplaats.
U hoeft niet alle gegevens in te vullen.
Wel is het verstandig te klikken op het tabblad diversen.
Daar voert u een het technisch contact. Naam e-mailadres en telefoonnummer.
Nna OK komt u dan terug in de opdracht.
Toestel F12 of de eerste twee letters van de code.
Klacht: F12 of de erste (2)letter(s) van de code.
In behandeling bij: meestal de monteur. Ophalen met de eerste twee letters van zijn/haar code of F12.
Eventueel prioriteit aanpassen als deze anders is als in de instellingen staat.
Hetzelfde geldt voor status.
In de bijzonderheden eventueel aanvullende informatie van de klant.

Oplossing laat u uiteraard nog leeg.
Als alles ingevuld, klik dan OK.
Dan klikt u op de button e-mail indien gewenst.

werkwijze overzicht
e-mail
calculatie
facturatie
overzichten
snelle statuswisseling